Kundservice för Sverige
Kontakta oss gärna på denna adress (info.nordic@theapharma.com) om du har frågor kring, leveranser, priser, fakturor eller andra administrativa frågor.
Observera! Vi som läkemedelsföretag får inte ge individuella råd om medicinsk behandling. Dessa frågor skall besvaras av läkare/vårdpersonal.
Telefon: +46 19 33 37 80 (8-17 helgfria vardagar samt lunchstängt 12-13)
E-post: info.nordic@theapharma.com
Biverkningar, reklamationer och medicinska frågor
Om du vill rapportera in en biverkning, reklamation eller har en medicinsk fråga kring våra produkter, vänligen använd uppgifterna nedan:
E-mail: safety.nordic@theapharma.com
Tel: 019-33 37 80 Telefonen är öppen alla arbetsdagar 9-15. Övriga tider hänvisas vidare till en jourfunktion för akuta frågor per telefon.
Vi gör vårt yttersta för att svara på dina frågor men vill dock uppmärksamma dig på att Théa Nordic inte har möjlighet att ge individuell medicinsk rådgivning. För individuell rådgivning om läkemedel och behandling ska du alltid kontakta sjukvården.
Behandling av dina personuppgifter vid anmälan av en biverkning, reklamation eller medicinsk fråga: Se vår integritetspolicy